IT FEELS LIKE WINTER

/ 10.06.2014



Everyone is talking about autumn and I must say I love autumn but I'm even more exited about winter. As you may know I live in Florida, here we don't experience a real winter, however, not mater what still is my  favorite season of the year.

If you follow me on Twitter  (It would make me happy if you do) I comented that the weather is changing; I'm being serious when I say  that made me so freaking happy. 
Even if I don't have snow and a really cold weather at least my friend the air conditioner makes  me feel like I'm in New York.  
Motivate by the excitement I had, I took some photos to show you two vital garmments to wear on that season. My hair was  inspire by Coach show, I was unsure but sometimes we need to get out of comfort zone and explore diferent things. My coat and tights were bougth in Spain years  ago. 


----------------------------------------------------------------------------------------------------
Algunas personas me comentaron que les gustaría que escribiera en español, entonces creo que de aquí en adelante lo voy hacer.

Yo comentaba que las personas que viven en los países que tienen estaciones climaticas  en estos momentos están hablando de el otoño. A mi me gusta mucho el otoño pero aun más el invierno. Como vivo en la Florida, no me puedo  emocionar muchopor que el invierno no se siente casi, pero aun así  sigue siendo mi temporada favorita del año.
Si me sigues en Twitter, que me haría super feliz si lo haces, comente que el clima esta cambiando; estoy siendo bastante honesta cuando les digo que estoy súper feliz, por que ayer por lo menos pudimos estar en el carro con los vidrios abajo, lo cual es una gran cambio.
Como no voy a tener nieve, ni un clima extremadamente frío por lo menos tengo el aire acondicionado que me hace sentir como si lo estuviera.
Motivada por mi emoción de cambio de clima desidí tomar fotos mostrandoles dos piezas que son ecenciales en el invierno y que en cierto modo te identificas cuando las ves. 
El look de mi cabello estuvo inspirado por el show de Coach. Mi coat y medias las compre en un viaje pasado que hice a España.



What you would wear on the cold season? Let me know down below!!!











6 comments

  1. Tus fotos son tan lindas :) El saco es muy lindo también.

    ¡Mucha paz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Naitria, las tuyas también!! x

      Delete
  2. I like your coat and it's my first time on your blog and I really like your style and photos
    If you have time please check out my new blog
    http://thefashionsateen.wordpress.com/2014/10/07/fashion-week-favorite-n-5-2/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you a lot Salome! I'll sure do x

      Delete
  3. Love the outfit... Your blog is dope.

    www.TheFollowFashion.com

    ReplyDelete

© Karolayn Corzo. Design:Maira Gall.